Ygzpri 7 aylık bebeğin 3 gündür hastaydı öksürük ıshal bu günde sol gözü çapaklanıyor yana doğru cıkıyor temizliyorun tekrar üretiyor sabah gözü iyixe çapak dolar mı neden oluyor ne yapmam lazım ?
06Glz44 Ygzpri salgın var bi fazla bekletme gecmezse acsile git damla verdi doktor bana ama coktu antibiyotik yazdı gecmedi çayla bende denedm de
zzeynepsaree Ygzpri Makyaj temizleme pamuğuyla ılık suyla silin gözünü birde gözüyle burnunun orta kismina masaj yapin göz yaşi kanalları tıkandiği için oluyormuş bizde de oldu geçti şükür çay suyu hemşire tanıdığım var önermedi
Hazen Ygzpri benim kızımda 2 aylıkken olmuştu göz pınarlarına masaj yapmamı söylemişti doktor ve göz damlası vermişti
Sfkakcy Anne sütü damlatıp geçiren çok kişi var. Arkadaşım da yaptı hemen iyileşti. Son sütten birkaç damla damlatıp siliyorsunuz. Anne sütündeki mikrobiyotalar iyileştiriyor. Emziriyorsanız deneyin derim.
Pamuk_sekermm06 Sfkakcy ay formda kadının biri kocası için buradaki bı anneden istemişti o geldi aklıma😂😂😂😂
Ygzpri Pamuk_sekermm06 Sfkakcy 😂😂😂 Anne sütü gözünün içinemi damlatacam yakmazmı yoksa kirpiye mi bir yerde daha çok mikrop çekiyor yapmayın diyeni okudum şuan hasta olmasının etkisi var mı acaba birde 1-2 haftadır çok burnunu gözünü kaşıyordun
06Glz44 Ygzpri göz damlası antibiyotik var evet gecmedi ama sürekli capaklamma vardı sonrafan akmaya basladi çoktu
Ygzpri zzeynepsaree ılıkmsı ve mesjla geçtimi ne zamana geçti peki banada mantılı geldi anne sütü çay suyu ama bilemedim sabaha kötü olacak kesin gözü kızarmış şimdiden
zzeynepsaree Ygzpri Gün geçti baya da çapak olmuştu diğerlerini enfeksiyon kapmadan dolayı önermiyorlar