Bebekom22 yaa sizinde çok zormuş, siz parmak ve şırınga yöntemi denediniz mi acaba belli biberona tekrar döner,🌸 benim kızım kaşıkla ortalığı birbirine kattı sabredip bekleyemiuor
Ben henüz özel asilardan yaptırmadım, rota ilk dozunu soedum bin küsür bir fiyat vardı ve hastalıktan yeni çıkmıştık hiçbir aşıyı o an yaptırmak istemedjm