Kızlar evet iki gündür sorup durdum acaba hamile miyim diye. Ayın 3’ünde kondom içimde kaldı. Ordan sızmış içime spermler ve bugün kan vermeye gittim BetaHCG 38 çıktı. Ben hamileyim. Böyle bi durumda olan var mı benim gibi sürekli ağlıyorum çünkü yapamam diye iki çocukla oğlum daha 6 aylık emzirmiyorum ama çok zor bi bebek😔