xSarelle bence kesinlikle var . Benim oğlumun yemesi çok iyiydi 3715 gr olarak doğdu . 2. Ay günlük 1000 ml içmesine rağmen kilo alamıyordu çünkü sürekli ishaldi . Şimdi 4 ay 10 günlük kilosunu bilmiyorum ama 3.5 aylıkken 6700 grdı . Sıkı diyetten sonra kilo almaya başladı .