Yaso1_ 2 yaşına kadar normal ama sonrasında devam ederse mutlaka bir pedagogtan tavsiye alın.
Ben 10 yaşına kadar bilinçli 16 yaşına kadar bilinçsiz emdim. Diş yapım çok kötü şu an ve telle düzelmiyor ortognatik cerrahi gerekiyor.
Tehdit, ellerini sarma, acı oje bende işe yaramamıştı.