kadriye07 bugün 3 numaraya geçtim ve parfüm aşırı rahatsız etti indirimden almıştım normalde de böyle mi 1ve 2 deparfüm yoktuuu
Kayraaa59 kadriye07 ben kullanıyorum canım koku bi süre sonra gidiyor ilk açtığında çok yoğun oluyor. 5 numara kullanıyorum öyle rahatsız edici bi kokusu yok
Kayraaa59 kadriye07 1 ve 2 numarada premium care kullanıyordum onlarda yoktu. Sonra aktif bebeğe geçtim. Nerden aldın bu paketi? Sahte olamaz değil mi