Herkese merhaba
Bugün bebeğimin aşılarını yaptırdık ve doktor ateşi çıkabilir 38,5 geçerse diye de fitil ilaç yazdı. Fakat bu ilacı hiç bir eczanede bulamadık. (Almanyada yaşıyoruz ve sanırım ilacın üretimi ile ilgili bir sıkıntı varmış)
Önce ölçtüğümde 37,9 du bir buçuk saat sonra 38,1 olmuş.. şuan bebeğimde bir halsizlik seziyorum, başı ve alnı sıcak ama yanakları soğuk bu normal mi? .. ne yapmamı önerirsiniz ateş en fazla kaç olursa tehlikeli.. çok tecrubesizim lütfen yardımcı olun