Bahararkan 1 ay 4 günlük oğlum var. Ilk baslarda hic kaka sorunumuz yoktu ama su 1 2 haftadır nerdeyse 3 4 günde bir kakamızı yapar olduk. Kabız değiliz gazımızı da hergün rahat bir şekilde çıkartıyoruz ama kakasını hergun yapardı artık yapmıyor. Karnı hic sert olmuyor gün icerisinde hep kontrol ediyorum. Ama yine de korktum normal mi acaba yoksa bir rahatsızlığımı var. Hem emziriyorum hem mama takviyesi veriyorum. Deneyimleri ve bilgileri olan paylaşabilir mi acaba
Eylulum48 Bahararkan benimse 3güne bir yapıo 4 aylık bence normal düzene giriyo bağırsak 10 güne kadar yapmasada sorun olmaz ama eahatsız oluyorsa ben öle yapıom poposuna zeytin yağ sıkıyorum şırınga ile deliğine
annecrn Bahararkan evet smilac yapiyor. Aptamil kullaniyordum smilaca gecmistim kabiz oldu doktora goturdum doktor da smilacdaki bi madde kabizlik yapiyo dedi.
Muhammedd23 Bahararkan beş aylık olmak üZere similac kullandım hep. Mama yapmaz. Çocuğun bağırsak sistemi değişiyor. Aynı mamayı kullanırken bir ishal bir kabız bir normal oluyor. Bebeğinin asıl sorunları şimdi başlayacak zatem gazın en arttıpı vakit 40. Ve 50. Günlerden sonra 3. Aydada geçer inş
Farahzeynep Bahararkan similac benim kızımı kabız yapmıştı, hep kusturmuştu, aptamile geri döndük, 5.5 aylığız hiç kaka sorunumuz olmadı onun dışında. 🙄
Nurtupu Bende kızıma similac kullandım hiç kabız yapmadı aksine kilo alımı düzeldi çok yaradı. Bebekler zaten ilk doğduklarından gibi sık yapmazlar zaman geçtikçe biraz daha azalır. Kabız olduğunu düşünüyorsan yinede mamasının içine bir çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin o zaman yapar hemen.
Bahararkan Nurtupu kabız değil gecen sefer 3. Gün yaptı normaldi kakası, mamasina zeytinyağı koyuyorum.. bir de çok çiş yapıyo oğlum sizinde öyle mi. En fazla 3 saatten bir bezini değiştiriyorum ben. Artık mama çiş olarak mı çıkıyo diye düşünmeye başladım 😊😊😊
Bahararkan kabız değil gecen sefer 3. Gün yaptı normaldi kakası, mamasina zeytinyağı koyuyorum.. bir de çok çiş yapıyo oğlum sizinde öyle mi. En fazla 3 saatten bir bezini değiştiriyorum ben. Artık mama çiş olarak mı çıkıyo diye düşünmeye başladım 😊😊😊
Melikeakiner [bilinmeyen] Smilac kabız yapıyor. Bebelac gold alasan sindirimi rahat gaz ve kabızlık yapmıyor.
yaseminkarakurt Mamayı değiştirmek fayda edebilir bebelac gold deneyin mesela hem fermente olduğu için hazmı kolay oluyor
hanifedog aptamilde hiç kabızlık sorunu yaşamadık bebelac gold da sindirimi rahat bir mama bunları bir deneyin isterseniz