2 ay sürdü bizim sarılık şuan 3 aylık tamamen geçti. Yoğun bakımda yattı falan derken çok yipraticiydi. Hiçbir şekilde uyanmiyordu gece gündüz 24 saat uyuyuyordu ben 15 gün gözünü çok nadir gördüm desem yeridir. Emzirmeye çalıştım topugunu sıkıyordum burnunu sıkıyordum kısa süre emiyordu uyanıp gözünü yine acmayarak sonra yine uyku 15 günden sonra sarılık devam etti ama uyku hali ortadan kalktı. Yine fazla uyuyordu ama ilk zmaanlardaki gibi değildi. Topuk sıkma ve burun sıkma ise yariyordu bazen ya da yüzünü ıslatiyorduk altını açıyorduk kıyafetlerini soyuyordum