MinelAskEla Kızlar hiç bu çiçekten aldınız mı az önce instgramda gördüm çiçeği alıp evde durunca kuruma vs olmazsa ev alınır diyor tabi bi çiçeğe bunu anlamlandırmamak lazım ama . Alan varmi :) Ben yılbaşı için alacağım
Rez MinelAskEla çiçekçi ya da zincir marketlere geliyor da onlar bile kuru ya da çürümüş albenisi yok almadım ondan :/ ama yine bakınıyorum güzel taze tam renk olanını bulursam alacam
Wanderlust MinelAskEla her sene alir evi suslerim bir sonraki yilbasina kadar da kalir dolap iclerinde mumlarin etrafini fln susluyorum onlarla ama oyle hurafelere inanmiyorum sevdigim icin aldm hep🌸
Asyaveannesi04 MinelAskEla benim mahallemde pazar kurulduğunda ordan aldım 1 ayda kurudu gerçi evim var ama o efsaneyi bende duydum seviyorum ben çiçekleri motive ediyor ondan aldım 🥰