Zeyzey93 1 aylık kızım sürekli emiyor yani memede uzun süre kalıyor kızlar normal mi sizlerde durum nasıl? Ya uyuyor ya emiyor gün boyu bu şekilde. Uyuma ve emme dışında sürekli ağlıyor kendi kendine ağlamadan durduğu zaman yok bu da normal mi sizce? Meme bağımlısı resmen başka türlü susmuyor
Sutlukahveeee Zeyzey93 normal benim oğlumda öyleydi yaklaşık 10 gunddur öyle pek değil 3 ayligiz bazen sırf ihtiyaç duydukları güvende hissetmek için öyle oluyirlarmis
Tugce Zeyzey93 Bebeğinizi böyle sıfatlandırmayın. Yenidoğanlar henüz kendilerini anne karnınla sanarlar. Bebeğiniz için ayrılık travmatik olabilir. Yakınlığınızın tadını çıkarın, çabuk büyüyorlar.
Zeyzey93 amansallagitsin evet sadece anne sütü alıyor. Doğduğundan beri 800 gr almış son 1 haftadır emme süresi uzadı aslında geçen haftaya kadar kısa kısa emiyordu
amansallagitsin Zeyzey93 aylik kilo alimi 800 ise gayet guzel lakin aktif emmesi onemli yenidogan bebekler igne yakasi gbi 20 saat bebede gecirirler memede durmasi sorun degil ben o donemlerde gak dedi guk dedi meme verirdim lakin aktif emsin ki sutunuzden yararlansin hala kafaniza takiliyorsa kontrolde yada numarasi varsa doktorujza sorablrsnz gayt nrml cnku gazini ii alin
bireylulannesi Ay henüz çok küçük annesi o daha süt kuzusu 🥰 Bebekler sadece aç oldukları için emmezler canım seni özlediğinde,üşüdüğünde,korktuğunda,susadığında vs vs
Hunilininbirii Çok normal annesi daha küçücük 🥰 benim kızım 4 aylık memeyi görünce uzaktan vakumlayarak tutacak nerdeyse o derece bağımlı 😂😂