babytwo Arkadaslar benim bebeğim bugün cok uyudu, hasta olabilir mi ? ateşi yok? sizin bebeklerinizin normalden fazla uyuduğu gün oluyor mu? hastalık halsizlik belirtisi mi? beslemek icin uyandırıyorum, sonra hızla yeniden dalıyor, az yedi bugün:(
mashaa babytwo bazı günler benim kızımda çok uyur telaş yaparım hastamı acaba diye. Ama ertesi gün eski haline döner. Bence takip edin bi bakalım. Beslenmesi önemli.
mehmel54 babytwo bizde de o zamanlarda böyle durumlar oluyordu. Ama çok uyuduğu zamanlar hiç hasta olmamıştı. Sen yine de takip et. Malum her yerde hastalık var
Duygu38 babytwo bnm oğlumda bazen uzun yatar hatta biara 13:00 de yattı 17:30da kalkmıştı ateşine ney baktm yok sonra uyusun baklm dedim bazen 1 saat anca uyur bazen rahatlıyoki heralde fazla uyur hele ilk 3 ay çok uzun uyurdu hiç kaldrmazdım uykuyu çok severdi nazar ede ede oğlum uyumaz oldu
Hasretergun babytwo 4 bucuk ayligiz. 2 defa aralikli gunlerde ogle uykusununda 2 bucuk saat uyudu. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim. Bende uyusam dedim olmadı temizlik yapsam dedim yapamadim yemek yapsam dedim olmadı. Öylece şaşkınlıkla heba ettim o güzelim 2 buçuk saati 🙈 sonra hep umut ettim ama normale döndü 20 dk 30 dk anca uyuyor😁😁
babytwo mashaa evet az yedi hafif biraz kustu, fazla bir uyku hali. ilk annelik hic emin olamiyorum nasıl iyi mi değil mi diye
Erdemalp Ayy benim bebegim bir gece 2 de yatip sabah 8 e kadar uyumustu 5 bucuk aylik falandi. Biz dogdugunuzda beri saat basi kalkariz. Sabah bi kalktik esim ise gec kalmis bebis uyanmayinca ben desen direk kucagima aldim bebegime birsey oldu diye aglayark 😂😂 hic unutmam.o gunu ama uyuyacagi tutmus sadece ,😂😂
Duygu38 babytwo hasta olan okadar yatmaz sanmam bazen çocuklarda bir rahatlama olabiliyor buda normal ilk başlarda bnde şaşırıyordum sonradan normalmiş
babytwo Duygu38 hasta olsa huysuzlanırdı değil mi. yeni doğan dönemi değil 5 aya yaklaştık boyle uzun uyku olunca korktum
Duygu38 babytwo kız yok bnm oğlum 9 aylık 5 aylık olduğunda da uzun uzun uyurdu ara sıra hala öle rahatlayınca yatar ama biyeri ağrısn gaz vs olsun uyumaz hasta olsa huysuzlanır anlarsın halinden zaten bizimde ilk bebeğimz bırak uyusun çocuk
Denizvepasa babytwo benim bebegim de bazi zamanlar oyleydi. Ben merak edip doktorumuza sorduğumda bingildaginda bir şişlik yoksa endise etmene gerek yok ates vb. Durumlarin disinda. Bırak cocuk uyusun demisti. Endise etmeyin o yuzden.