Emine_2222 Kızlar Tüberkiloz aşısı mecburi bir aşımı Yoksa kendi isteğimizle mi yaptırabiliyoruz bir de kaçıncı ayda yaptırılıyor
agacsizkoala Emine_2222 tüberküloz aşısı BCG gibi bi adı var 2.ayında sağlık ocağı yapıyor aşı takvimlerinde var
Emine_2222 agacsizkoala ben fransada yaşıyorum burda yapmadılar hatta doktor dediki türkiyeye gitme gibi bi durumunuz olursa yaptırın orda çok yaygın dedi
agacsizkoala Emine_2222 yanii mecburi derken devletin aşı takviminde var sağlık ocağına götürünce yapıyorlar ücretsiz biçimde, burda sadece menenjit ve ve rota aşısını devlet yapmıyor geri kalan bütün aşılar çocuklara ücretsiz devlet tarafından yapılıyor
Emine_2222 agacsizkoala evet öyleymiş yeni öğrendim ikisini aynı zamanda yaparsam sıkıntı olur değilmi