yadirgamakta ne demek.? kimin haddi? ben 7 haftalık hamileyken kanamam olmuştu evde yolda hastane de ağlaya ağlaya muayene olmuştum.anne rahmine düştüğü andan itibaren anneyiz ve o duyguyu yaradan bahsetmiş bize.. umarım herşey gönlünce olur. ve yeniden istiyorsan eğer, en hayırlı zaman da sağlıkla nasip olur inşallah.