Kızlar oğlum 5 ay 8 günlük bugün üstünü değiştirirken eşim söyledi ayakları çok şiş diye bende böyle şeyleri hiç fark etmem sordum eşime ne zamandır şiş diye hep şiş duruyor ayağı ben kilosuna bağlıyordum ama artık üstü daha da şiş gelmeye başladı gözüme dedi, rutin doktor kontrollerimiz oluyor doktora haftaya soracağım ama internette kalp ile alakalı bir durum diyor bilgisi olan var mı ya da bu durum normal mi 
