Edebiyat öğretmenliği mezunuyum bı yandan çocukla çok zor konu vs çalışmak ancak hep uyidukca soru çözüp kendimi denemek istiyorum atamalarımiz çok zor biliyorum ama öyle yarım ağızla etrafın atanamiyorum diye söylenmesi beni uyuz ediyor ,bilsemki barajı dahi gecemem yine de denemek istiyorum nasip diye ,bide hangi yayınları ÖABTde önerirsiniz