Doğum dikişlerim hâlâ ağrıyor cuma günü 2 ay olacak bugün hastaneye gittim iç dikişler iyilesmemiş krem ve fitil yazdı. Fitili nasıl uygulayacağım anlamadım. Bilgisi olan var mı? Birde anal bölgemde şişlik ve yanma var onuda söyledim doktora yok bişey diyor e var diyorum etrafında da çatlaklar var kasıklarım da ağrıyor aynı şeyleri yaşayan varmı. Doktor rahim iyileşti dış dikişler iyileşti anal bölgede bişey yok iç dikişler iyileşmedi dedi sadece.