Kızlar bir haftadır bebeğim de geçmeyen pişik var ne yaptıysam olmadı bezini değiştirdi islak mendilini değiştirdim sudo krem kullandım zeytinyağ sürdüm sarı kantoron yağı sürdüm ha metan kullandım hiçbiri fayda etmedi doktor başka ilaç yazdı onları kullandım onlarda fayda etmedi böyle mantarımızı gibi olmuş kıpkırmızı böyle ciğer gibi ve Pütür pütür bebeğim ağlamaktan geceleri bile uyuyamıyo.Önceleri en ufak kızardığı zaman sudo krem ve bephantol kullanırdım hemen gecırırdı sımdı ılerlemıs çok kötü doktor da çok uzak sureklı de gıdemıyorum ne olur yardım edin bir önerisi olan var mı direk geçirir dediğiniz ilaç .