Salihmete Bugün oğluşumuz 4 ay aşılarını oldu sabah. 6 ya kadar birşey yoktu sonra uyumamaya başladı hafifte ateşi var ölçtüğümğzde 37.7 geldi çok ağlıyor sürekli ağlıyor ne yapmalıyız cumartesi muayenesi var
Esin_10 Salihmete calpol ver canım bizde olduk ebemiz ateşine dikkat et eğer çıkarsa huysuzlaşırsa verirsin demişti.bir çay kaşığı verdim ben bi de uykusuzluk 4.ayın problemi bizim uyku düzenimiz bozuldu 🙄😏
emirhanecozlem Salihmete çok ateşi çıkıyorsa ateş düşürücü verebilirsin bide üstünü fazla giydirmemeye dikkat et canım.