Kızlar öncelikle maşallah diyeyim yavruma 🥰 kızım 3 buçuk aylık ve kahkaha atarak sesli gülüyor ve yattığı yerden kafasını kaldiriyo baya kendini kaldiriyo oturacak nerdeyse herkes çok erken bu 2 ay sonra yürur gibi şeyler söylüyor sizin bebekler nasıl normal değil mi yoksa erken mi gerçekten