Kızlar adetim geçeli 20 25 gün oldu sayılır 7 ay oldu dogum yapalı 2 defa oldum sadece bu ay gecikti test yaptım negatif bundan Bi hafta önce Bi iki gün çok akintim olsu yine böyle sol tumurtaligimda hadi yumurtlama dönemidir dedim ama yine Bi kaç gündür sol kaşık ve yumurtaligimda adet ağrısı gibi değilde ince Bi ağrı neden kaynaklanıyor olabilir yaşayan varmi acaba hastalacakmiyim ondan mı bilemedim belimde ağrı yapıyor ara ara