Pnarsaka İlk bebeğim. 65 kg ile hamile kaldım doğuma 87 ile gittim baya kilo aldım 😢bebeğim 5 aylık şuan sizler ne kadar kilo aldınız veya vermek için neler yapıyorsunuz emzirdiğim için diyet yapamıyorum sporada hiç vaktim yok
Adec Pnarsaka 65 kiloyla hamile kaldım doğuma gittiğimde 80 kiloydum şuan bebeğim 8 aylık 63 kiloyum.💐
Feyzosumunannesi Pnarsaka 7 ay önce 78 ile doğuma girdim şuan maalesef ki 68 kiloyum 60 kilo ile hamile kaldım
agacsizkoala Pnarsaka 80 ile doğurdum şuan 72 kiloyum oğlum 3 buçuk yaşında henüz lohusa sayılırım vermeye başlamadım 😁😁😁😁
Birdunyabircennetannesi Pnarsaka 45 le hamile kaldım 65 le doğuma girdim 18 aylık oğlum 43 kiloyum. Memnun değilim maalesef zayıflığında fazlası zarar
Emirin_Annesi51 Adec Pnarsaka ben diyetle verdim 87 ile doğuma gittim şuan 72 kiloyum ve 16 gün oldu diyet yapabilirsin süte hiçbir etkisi olmuyo ben sürekli tarçınlı su içiyorum bol su içiyorum hatta nerdeyse 5 litre kadar içiyorum günde ve 2 öğün besleniyorum çok iştahım yok sadece diyetle verdim çok şükür daha da diyete devam ediyorum eski kiloma dönmek için
damla-6992 Adec Ayy ben de 64 ile kaldım 74 ile doğum yaptim. 4 Aylik bebeğim 63 kiloyum 58 olmak istiyorum siz nasıl verdiniz acaba emziriyorum da ben
Kuzeyinannsi 97 ile doğuma gittim şuan 83 kiloyum bu arada 70 ile hamile kalmıştım 27 kilo aldım 😑 emzirdiğşm için ben de diyet yapamıyorum ama kendi kendine bir şekilde gidiyor kilolar takma kafana
Hatice232017 Feyzosumunannesi ay bende 60 Kiloyla 7 ay önce hamile kalıp 78le doğuma gittim 🤣🤣şuan 66 yım
MinikTospa agacsizkoala Aynı ben 60 kiloyla hamile kaldım 80 kilo doğuma gittim. Şuan 72 kiloyum. Nasıl zayıflıyor bu insanlar ya. Napsak birbirimizi mi gazlasak 😅😅
Cihangiriinannesii Pnarsaka 64le hamile kaldım 83le doğuma gittim şuan 70im ve aradan koskoca 33 ay geçti 🙄🤷🏻♀️ 10 12 kilo fazlam var malesef
Adec Feyzosumunannesi kızım sürekli emiyor bence o yüzden verdim kiloyu. Onun dışında diyet falan yapmadım bide emzirdikçe sürekli susuyorum onunda faydası var tabi
Kplnnn 51 ile hamile kaldım 69 ile doğuma gittim patlayacak gibiydim şimdi 49.5 kiloyum hiçbir şey yapmıyorum her şeyi yiyorum benim bünyem böyle zaten zayıfım koşturmaktan deri kemik kaldım ama sezaryen göbeğim duruyor hala
Perss Kplnnn bende sizin gibiyim ama 4 ay oldu dogum yapali 59 kiloda kaldım ne aliyom ne veriyom eski kilomu istiyorum sizin ne kadar surede gitti
Mchtesr Kplnnn nasıl gidecek bu göbek ya bende eski kiloma döndüm sayılır ama göbek yumuşak yumuşak duruyor
Seymanur9 Pnarsaka 45 kg hamile kaldım hatta 44 bile olabilir . Hep zayıftım . Hatta doktorum da en zayıf gebem sensin diyordu . 57 yle doğum yaptım . Şuan kızım 2 buçuk yaş . 56-58 arası gidip geliyorum genelde .
Mizmizmyrtle Fatmaclik aaaa kendinize kilo almamışsınız hiç maşallah sadece 4 kilo almayı nasıl başardınız ben 30 kilo almıştım 🤣🤣
SevgiSelim14 Pnarsaka 62 başladım 73 le doğuma gittim suan 59 . Ben özel bisey yapmadim emzirmek beni zayıflatıyor
Eslemdemr0308 75 ile hamile kaldım 102 kiloyla doğuma girdim kızım 3.910 doğdu şuan 84 kiloyum sezeryan göbeği gitmiyor ne yaparsam yapayım 😔
Pnarsaka Aslında spor yapsam sıkılaşsam eski pantolonlarım olur belki ama sezaryen göbeği ve sarkmalarım bar 😢 ahh eskiden sıkıydım şimdi etlerim vıcık vıcık
Birkullanici Pnarsaka ilk kızımda 87 ile doğurdum bür ay sonra 69 kiloydum sonea diyetle falan 63 oldum.ikinci kızıma 82-83 ile girdim doğuma 2,5 aylık kızım 70 kiloyum .
sweetangell Pnarsaka 74 ile hamile kaldım 87 ile doğuma girdim bebeğim 5.5 aylık 68 kiloyum bebeğim emmiyor diyetteyim 🫠
Annakarenina_19 Pnarsaka hamilelikten önce 53 kiloydum 14 kilo almistim doğumda 67 kiloydum 1 sene oldu şu an 55