Merhaba sevgili anneler. Oğlum 3,5 aylık. Geceleri 1,5-2 saatte bir uyanmaya başladı bu çok yorucu olmaya başladı artık. Her uyandığında emziriyorum geri dalıyor uykuya. Her uyandığında emzirmeli miyim? Bu uyanmaların sebebi nedir acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi?