Kabak, havuç, patates ile başladım buharda pişirerek. Sonrasında elma, armut, şeftali, muz ve avakado verdim. Meyveleri cam rendeyle rendeleyip yedirdim hepsini 3 gün kuralıyla. Sonrasında yoğurt verdim böylelikle yaklaşık 1 ay sürdü. Şimdi ise kahvaltı da yumurta sarısı labne ceviz(blenderdan geçirdim) yanına bebe bisküvisi. Öğle çorba ( tarhana yaptım) yanına yoğurt akşam da muhallebi veriyorum içerisine meyve rendeleyip. Şu an 2. gündeyiz ama yiyor mu derseniz çok çok az yine de yapıyorum hangisini seveceğini bilmeden ☺️