LokumAnnesi16 ben hiç çocuklarıma yaptirmadim yaptıran arkadasimin çocuğunda salgına yakalandı berbat geçirdi ve iyiki yaptirmamisim dedim parası çöp oldu resmen faydada gormedi madem onemli bı asi sagliklar ücretsiz yapsın yada şöyle söyleyeyim önemli ve gerçekten sağlıklı olan hiç bişey ucuz değil ve devlet karşılamıyor bu kan damlası d vitamini diğer vitamin ilaçlar dahil herşeyin en sağlıklı olanını devlet ödemiyor