Wonderful_mom Kizlar bugün bebegime ari mama(pirinç unu) yaptım kaldi baya yemedi 4 saat sonra tekrar verdim bir sey olur mu sizce ?
Dunyamsensn2008 Wonderful_mom Mama formunda birşeyse vermeyin bence böyle şeyleri hatta ben dolaptaki meyve püresi verdim gece zehirlendi kustu baya rahatsızlandı inşallah bişey olmaz ama kalmış hicbisi vermemek lazim belli olmuyor çünkü