kullaniciadi_ gaz yapar diye yemekleri ayırma. Bebek gazlıysa sen sadece su içsen bile gaz olur. Böyle yemek seçersen yicek hiç bişe bulamazsın herşey gaz yapar. Ben hiç seçmedim. Günde iki kez sabah akşam kimyon çayı içiyordum. Bebeğimi de gazını çıkarmadan asla yatırmadım. Uyusa bile uyandırıp gaz çıkarttım, öyle aman aman bi gaz sorunu yaşamadık, bebek bu illaki gazı oluyo onun önüne geçemezsin zaten.