Arkadaşlar,
Oğlum neredeyse 9 aylık ve anne sütü + ek gıda ilerliyoruz. 6. ayda 4 dişi çıktı ve inanılmaz ısırıyor. Tepkisiz kalma, memeyi çekme ve vermeme vs herşeyi denedim ama olmuyor. Okadar acıyor ki gece emzirirken yapar ve uyku arasında düşürürüm falan diye korkuyorum. Ya yeni ısırmış ve acıyor ya da acıyacak diye tedirgin olduğum için artık en sevdiğim şey olan emzirme iskence gibi.
Emzik hiç almadı, biberon da almıyor. Mama vermeye çalışıyorum ama almıyor, sağdım verdim onuda almadı, kaşık ile de denedim, kaşık biberon da…
Önerisi olan? Bu sıralar bide ailecek hasta klduk ve 1 haftadır ek gıda yemiyor, sadece emiyor. Artık açık yara oldu 🥺
Ben mama ve biberona nasıl alıştıracağım?