heymom__ beko km90 kullanyrm 2.5 yil oldu alalı gayet memnunum pratik filtresi var ,aquawave kazan tipi giysileri yipratmiyor kuculme falanda yapmadi butun programlarni denedm cok memnunum bidaha olsa bidaha aynisindan alirim sanrim suandada fiyati 12bin falan galiba ben 6bine almştm o zmanlar ayrıca ütü programida var gayet guzel ütülü cikartiyor bittiginde hemen katlarsanz yada asarsanz ütü yapmayada gerek olmuyor