Quadera Kızlar aylardır çektiğimiz çile bitti. Oturup ağladım yemin ediyorum. 1 haftadır bebeğim yoğurt yiyoru ve ne kan ne egzama hiçbir şey yok. Alerji doktorumuz da onay verdi. Artık bitti 🥹🥹🥹🥹
_YanakReisinAnnesii Quadera gelir şimdi o hemen belli olmaz zamanla tekrar alerjisi olabilir diyen grup 🙃😬 bana öyle yapmışlardı da bir kere 😂😂 sizin adınıza çok sevindim darısı diğer alerjili bebişlerin başına 🌺
Gkce09 Quadera çok güzel bir haber geçmiş olsun ☺️ kakası nasıl peki ben de diyet açtım kan yok egzama yok kakası mukuslu oluyor arada normal anlayamadım
Quadera Zeynep_46 2. Ayda başladım diyete 6. Aya kadar. Sonra doktor kontrolünde önce fırınlanmış süt ürünleri yedşm bşr hafta. Kakada kan veya egzama olmadı. Sonra bşr haftada süt yoğurt peynir falan yedim. Yine kan olmadı. Sonra doktor kontrolünde yoğurt yedi bebeğim. 1 saat bekledik vücudu tepki vermedi. Sonraki bir hafta boyunca lor peyniri ve yoğurt yedi hergün. Baktık yine tepki yok. Ve sonra mezun olduk 😄
Morbalon Quadera diyete başladıktan ne kadar süre sonra kan ve egzama geçti. Biz de aynı süreçten geçiyoruz da. Gözünüz aydın bu arada🌸
Beybisibeybisi Quadera birsey sorabilir miyim denemeyi yaparken bebeginize yeni gida verdiniz mi acaba
Kedininannesi Quadera umarım.. sizin adınıza inanılmaz sevindim yaşadığınız en büyük zorluk olsun gelmiş geçmiş olsun ☺️
Yagiztos Peki 15 aydr atlatamayan oğlum 😔 gözünüz aydın darısı 4gozle geçmesini bekleyen alerjiklere🌼
xSarelle Ya bizim ne egzama ne kakada kan var. Sürekli ishal diye alerjiye gittik, kanda değil deri testinde belli oldu bizimki de. Hâlâ ishal gibi çok sık yapıyor 6ncı ayında olmasına rağmen ama nasıl geçtiğini anlarım bilmiyorum ya
Kedininannesi Quadera denedim ama bizde garip şeyler oldu şöyle ki ben yumurta yiyemiyorum alerji yapıyor ama bebeğim yiyebiliyor. Fırınlanmış sütte huzursuzluk olmadı ama ishal oldu şiddetli bir şekilde. Geri döndüm diyete 🤷🏻♀️