sedalala Ön yargılı yaklaşımlara tahammülüm yok,aslında belki ahmaklık ediyorum ama insanlar kırılmasın diye çok müsamaha sergiliyorum belkide beni yıpratanda bu oluyor 🙄😐 Kesinlikle haklısın milleti önemseyerek nereye varacaksam bugün aşı oldu ve herkes kabına çekildi 3 saatlik uykuyla ateş ölçümleri,şuruplar,sürekli gözetim bugün de sabah olmaz 🙄🙄🙄