Pol34 diğer mamaları sevmediği için aynı markanın biberon mamasıni kullandım . Ne versem ağzında diliyle emerdi şimdi elma ekşi diye dilini bile degdirmez oldu . Maması şekerli olduğu için.bu yoruma sonuna kadar katılıyorum eğer sıkıntı yaşamak istemezseniz hiç bulaşmayın o markaya.
ihsanbebek