Hsnahmtefe Kızlar 18 günlük bebeğim 2 gündür kaka yapmıyor ve zorlanıyo ve ağlıyo uykuya geçmekte zorlanıyo. Gazı mı var kakasınımı yapamıyo anlamadık. Hem mama hem anne sütü alıyo. Aptamil 1 kullanıyorum. Normal mi kaka yapmaması ?
Ftmatc Hsnahmtefe mamasina 1 çay kaşığı hakiki zeytin yağı koyun öyle verin. Yada bebeğinize ağır gelebilir Aptamil ben bı yerde duymuştum her bebeğe gelmiykr bu marka benim bebeğimdede kullandım gaz yapmıştı Bebelac Gold veriyorum şuan daha senin bebeğin 18 günlük Muş her gün yapması lazım kakasını
Hsnahmtefe Ftmatc Mamasını değiştirmeyi düşünüyorum Aptamil Conformili öneren çok oldu bide. Dün gece 2 kez bayabi yaptı, içimiz rahatladı çok şükür