Hesibe Bebeğimin bugün 4 ay aşıları oldu yanlışlıkla ıslattım bacaklarını sorun olur mu hanımlar cevap verirseniz çok sevinirim ,telaşlandım
Poncikkkk Hesibe yok yeterli o aşı yeri bastırarak keselenmesin sorun olmaz bebeğim 11 aylık hiçbir aşısında yıkamayın demedilr
cogulsahis Hesibe ben yıkama mevzusunu ebemize sorduğumda sadece verem aşısı 3 gün diğerleri ise 1 gün sonra yıkanabilir denildi sebebi ise çocuk zaten aşıdan yan etki yaşayabilir bir de yıkanıp hasta vs olursa üst üste gelmesin diye demişti