Kızlar ilk dozumuzu yaptircam. Toplamda 3 doz mu olması gerekiyor ve bu dozlarin hepsinin bexsero mu olması lazım?. Doktora sordum illa muayene ücreti de alcak bilgi vermedi. Zaten asi 1250 muayene de 400. O yüzden aşıyı alıp sağlık ocağında yaptircam.