2 ay 7 günlük bir oğlum var. 4 gündür öksürüyordu, ilk 2 gün kuru son 2 gün cızırtılı bir şekilde. Dün doktora götürdüm. Göğsünü dinledi hava ve antibiyotik vermeyeceğim şu an dedi prospan ve nazalnem verdi. Oğlum dünden beri kakasını sık sık yapıyor ve biraz mukuslu sanki. Normal midir?