Hshsushsjwushsh Kızlar ne diyeceğimi bilmiyorum korkuyorum adetim gecikmisti az önce yaptım hamile olduğumu öğrendim iki korunma yönetimimiz vardı prezervatif ve hap kullanıyorum 1 yaşında bebeğim var ve aslında yaşım da daha küçük gencim aslında ne diyeceğimi bilmiyorum Allah beni affetsin çok üzülerek kahrolarak yazıyorum ama aldırmak istiyorum ben çok üzgünüm lütfen lincelmeyin beni anlayın zaten psikolojik sorunlarım da var hapda kullanıyorum gitsem hastaneye alırlar mı 🙁😔😪
tatlibiranneo Hshsushsjwushsh Şuan yeni olduğu için kabullenemiyor olabilirsin ama aldırmadan önce çok iyi düşün kendi bebeğini gözünün önüne getir karnında ki de onun gibi bir canlı pişman olup geri dönüşü olmayan şeyler yapmayın lütfen 😑
agacsizkoala Hshsushsjwushsh şuan kucağınızdaki neyse karnınızdaki de o, görmediğiniz için öldürmek kolay geliyor size ama bu psikoloji ile de büyüttüğünüz çocuk nasıl olur bilmiyorum. Devlet hastanesi canlı olan bebeği almaz özellere bakın
Alparslankusumm Hshsushsjwushsh Hakkınızda hayırlısı olsun yani bu karar sizin fakat yanınızdaki de sizin canınız karninizdaki de. 🤷 Hap acaba hangi hapti düzenli kullanmis miydiniz?
keskebirazuyusam Devlet hastanesinde isteğe bağlı olmuyor bildiğim kadarıyla. Aynı durum benimde başıma geldi özel hastanede yaptırmıştık
Hshsushsjwushsh keskebirazuyusam istemezdim böyle olmasını ben de çok pişmanım devlet neden yapmıyor canım özel mi yapıyor bitek
Hshsushsjwushsh tatlibiranneo canım çok haklısın sonuçta şimdiki nasıl benim canımsa karnimdaki de benim canım kim kıyar ki ama hap kullanıyorum eşimle bile 2 günde Bi kavga ediyorum deliriyorum bazen
keskebirazuyusam Sumbul17 psikolojik sorunlarım var diyor, ikinciyi doğurunca büyüğü 2 yaşında olacak ve psikolojisi iyi olmayan biri için hiç kolay bir durum olmayacak. Evet günah olabilir ama ikinci çocuğa da günah olacak, sağlıklı bir psikolojisi olmayacak belki
Hshsushsjwushsh keskebirazuyusam evet canım aynı böyle şimdiki nasıl benim canımsın karnimdaki de benim canım insan canına nasıl kıyar ki ama onların geleceğini düşündüğüm için böyle biseyi göze alamıyorum 😔
Dermin keskebirazuyusam yaa kadınınn ustune niye gidiyorsunuz doğurmak istese doğurur zaten demekki bakamıcak durumda insanların ne yaşadığını bilemezsiniz çocuda küçük zaten benim kızım 10 aylık hala kendimi toparlayamadım piskoljm bozuk ara ara sinir kırzi geçirıyorum benimde korunurken oldu aldırmaya kıyamadım ama ben maf oldum adam gibi annelik yapamıyorum piskoljm alt ust insanları linçlemeyin ne yaşadığını bilemezsiniz
Askimizinmeyveleri agacsizkoala canım bu şekilde yazınca günahına ortak olabilirsin yol gösterme gibi hani özele bak felan yanlış anlamazsan uyarmak istedim seni 🌺
Hshsushsjwushsh agacsizkoala bende istemiyorum aldırmak geleceğini düşünüyorum ben eşim çocukla ilgilenmez zaten sorunlarım var hap içiyorum şimdiki bebeğime bile zor yetiyorum 😔
Hshsushsjwushsh Tatlican canım geleceklerini düşünüyorum ben şimdimi çocuğuma bile zor yetiyorum kafam hiç yerinde değil
Zeliha27mira Sumbul17 Bi arkadaşım da bilmeden hamile kaldı çocukları küçüktü özel bir klinikte aldırmak zorunda kaldı bebek yoktu çok yeniydi daha henüz sadece kese vardı onu almışlar günah boyutunu net bilmiyorum benim bildiğim bebek ana rahmine düşer düşmez candan sayılıyor ve günah bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.
Hshsushsjwushsh Alparslankusumm yok hayır canım düzenli kullandım ve artı prezervatif ile de krounuyorduk her ilişkide
agacsizkoala Askimizinmeyveleri evet haklısınız böyle birşeye ortak olmak asla istemem teşekkür ederim 😢
keskebirazuyusam Sumbul17 prezervatif+hap kullanıyormuş bundan daha korunaklı yöntem eşle birlikte olmamak olurdu sanırım… Eğer bir çocuğa düzgün bir şekilde bakmayacağını düşünüyorsa bir insan o çocuğu dünyaya getirmek en büyük haksızlıktır. Ne şekilde korunursa korunsun hiçbiri 100% güvenli değil bunu sizde bilirsiniz. Evet çok günah ama doğacak çocuğun ileriki hayatını ve psikolojisini düşünürsek günahını sırtlanmak anneye kalıyor. Konu destek veya köstek olmak değil mantıklı hareket etmek şu anda
Alparslankusumm keskebirazuyusam Hanımefendinin sanırım hap dediği korunma hapı değil. Psikolojik tedavi için hap kullaniyor sanırsam.
Hshsushsjwushsh keskebirazuyusam evet canım haklısın ikisini de her zaman kullandık ven zaten sağlıklı Bi psikolojiğe sahip olsam aklımın ucundan geçmezdi aldırmak şimdi bebeğimle bile zor ilgileniyorum 😔
Hshsushsjwushsh Sumbul17 canım sende haklısın bende istemiyorum aldırmak ama sonunu düşünüyorum yemin ederim psikiyatriye gidiyorum her ay hap kullanıyorum geçmişteki travmadan dolayı
keskebirazuyusam Hshsushsjwushsh evet özel yapıyor. Gerçekten onu düzgün bir şekilde büyütemeyeceğini düşünüyorsan bence onu bu dünyaya getirmekle ona haksızlık etmiş olursun. Hakkında hayırlısı olsun inşallah
yagmursen Hshsushsjwushsh çok yeni biraz daha düşünün derim fakat gerçekten istemiyorsanız zaten psikolojik olarak tedavi de olduğunuz için uygun hissetmiyorsanız bakamaycağınızı düşünüyorsanız aldırmayı da düsünün elbet. Kimse iyi bakamayacağı sağlıklı yetiştiremeyeceği çocugun vebaline girmemeli ama suanda da cok yeni belki fikriniz değişir. Bana kalırsa sizi cok iyi tanıyan aile dinamiklerinizi bilen arkadaşlarınızla konusun bu konuyu. Çünkü burada herkes dogur diyecek
Hshsushsjwushsh yagmursen cok haklısın canım hiçbir anne çocuğunun elinden alınmasını istemez tek başıma bu mücadeleyi veremem ben şimdiki bebeğime bile zor ilgileniyorum doğursam haplardan kafam gidiyo geliyo ilgisiz anne olmak istemem 😔
Alparslankusumm Hshsushsjwushsh Siz sanırım hap derken doğum kontrol hapndan bahsetmiyorsunuz doğru mu anladım? Bı önce yorumunda doğum kontrol hapı sandım. Sanırım psikolojik tedavi için hap kullanıyorsunuz doğru mu?
NukleerBaslikliKizz Hshsushsjwushsh Bence biraz sakin kafayla düşün şu an kabullenemiyo olabilirsin ve bunu yaptığına çok pişman olabilirsin