sevil541 14 aylık oğlum istediği bir şey olmayınca, ağlama krizine giriyor katıla katıla ağlıyor. Ne olur yalnız olmadığımı söyleyin. Artık ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım. Yarım saat aralıksız ağladı bugün istediğini yapmayınca
yuhumgeliy sevil541 aynı bizde 14 aylığız aşırı huy değiştirdi çığlık atıyor ağlıyor huysuz bir şey oldu çıktı 😂 ataktır falan diyorum me bileyim kız bebek
Alse35 sevil541 yalnız değilsin kızım istediği olmayınca kendini yere atıp yerde ağlıyor 😂14.5 aylık bu arada 🥰