Bu siteden ürün alıp satmak istiyorum Türkiye’de. Fakat bir ürün 5 liraysa kargosu 130 lira falan oluyor. Sepete her attığım ürün için katlanıyor. Ürünler 1.500 TL tuttu kargo 189 bin😀 yani koli agirliginca olmuyor mu bu iş? Bilen var mı aydınlatsın beni nolur. Vazgeçmek istemiyorum bu işten🙄