Kizlar, bebegimi emziriyorum ama geceleri coi sık uyandığı icin bir de mama verip yatirmak istiyorum. Karni doyuyor ama memeyi aliskanlik haline getirdi. Bu arada bebegim 5 aylik oldu yeni.
HIPP COMBIOTIK mi yoksa APTAMIL mi?
Siz hangisinden memnun kaldiniz?