Tereddütlerim vardı aç olduğuna dair emmeden sağayım dedim 125 cc süt çıktı.
Bu sütümün olduğu anlamına gelir değil mi?
Kızım 2 aylık ve memede saatlerce kalmak istiyor. Nedeni ne olabilir doymuyor desem sütüm çok şükür var. Ne yapmalıyım bu durum beni yoruyor hem ruhen hem fiziken