Benim oğlum da 2 buçuk yaşında anne baba dede dışında bir şey yok harfleri okuyor ama kelime yapamıyor gelişim uzmanına göründük şehir hastanesinde. Gelişimi iyi bol bol oyun oynayın dedi dil terapistine 3 yasini beklemeyi düşünüyorum durup durup bi anda açılan çocuklar da varmış