Zehhh 2yasindaki kizimin kabizlikdan dolayi poposunda catlak oldu.sebze yediremiyorum.kabizlik icin surup kullaniyoruz.ama yine zorlaniyor.Kabizlik icin neler yapabilirim bildiklerinizi yazar misin lutfen:(