Selam kızlar bişe danışmak istiyorum ben düzensiz adet oluyorum geçen ay 17 sinde oldum ondan önceki ay 14 ünde dediğim gibi düzensiz ve şuan ayın 20 si olmadım adet erken gebelik testi aldım yapmak istiyorum şimdi yapsam olur mu İnternete kan verir gibi aç karnına yapın yazıyor da