Kızlar bebeğim 8 gün önce 1 aylık kontrolünde muayene oldu bir ayda 1 kilo üstü almıştı bu hafta tekrar tartı doktor kontrol muayenesinde 200 gr almış bir haftada kilo takibinde aylık mı baz alınıyor haftalık mı kusma da reflümüz var ondan dert ediyorum bu kadar birde çişli bezlerimiz iyi ama doktor teni sarı gibi dedi kan tahlili verdik bakalım karaciğer değerlerine bakılacak inş sorun çıkmaz üzüldüm Ya baya var mı bilgisi olan bu konuda