Usnac1995 Hanımlar, bebeğim 5 gün sonra 3 aylık oluyor. Eli sürekli ağzında, ben elimi verince ısırıyor çekince ağlıyor. Bugünde bayağı huzursuz, diş çıkarıyor olabilir mi. Ya da hani hazırlık mıdır?
Asyaaninannesi Usnac1995 benim bebeğimde aynı şekilde 3 aylıkken salyalar başladı eli sürekli ağzında şuan 3 ay 22 günlük üst ön damağında hafif beyazlıklar görünüyor sanırım çıkacak dişler ama bazılarının salya dönemi 2-3 ay sürebiliyormuş hemde çıkmaz yani biraz salyalarla savaşacağız sanırım 😅
Usnac1995 Asyaaninannesi ay evet bizim de alt damakta 2 tane nokta var beyaz. Salya yok ama tükürük oluyor hep :) huysuzluğu bundansa çıkarana kadar vay halimize