Gündüzleri 3 uyku yapıyor. Sabah 6:30 07 gibi kalkıyor 9 gibi ilk uykusu yarım saat 40 dakika sürüyor. Sonra öğlen 12 gibi hiç belli değil dün 2 saat uyumuştu bı gün 10 dakika . Diğeri de en geç 17 de uyuyor oda 30 40 dakika . Ama akşam 8 de uyuturum. Daha sonra emmek için uyanır . Uykuya geçişte mızmızlanıyor ağlıyor biraz ama uykusu olduğu için hemen teslim oluyor ☺️ Zamanlamam doğru olduğunda zorlamıyor beni.