yagmuraltintas Kızlar borcunuz var diyip kaynanamı aramışlar bugün çok dikkat edin lütfen 155i arayıp ihbar ettik kesinlikle çok sağlam dolandırıcılar bir şekilde size ulaşırlarsa ciddiye almayın
Adababy yagmuraltintas bemide sürekli mesaj atıyolar aradım nedir borç neyin nesi diye ben internetten ayakkabı almışım ama kargoyu almamışım kargo bedeli katlanmışda katlanmış 1500 olmuş bugün ödeme yapmazsam icraya verilecekmişim o kadar saçma ki bi kere ben internetten ayakkabı almam savdım sövdüm kapattım hala mesaj atıyolar
Yarim_Kilo_Kiyma yagmuraltintas Geçen bizim kiracıyıda aramışlar 2018 dan kalan kaçak elektrik borcunuz var hemen 3500 yatırmazsanız 10 bin olacak diye. Hayır kendimizden şüphe ettik vallaha. Ama bu hukuk firmasımı onu tam hatırlayamadım. Bulup yazacam ama onuda kafama takıldı şimdi
yagmuraltintas tatlisert en iyisini yapmışsın durmuyorlar ya caydırıcı bir işlem uygulanmalı bence ülke ekonomisi böyleyken insanları korkutup para koparma peşindeler hiç vicdan yok
yagmuraltintas Adababy ya çok var bunlara düşen kaynanamı arayıp 1 e kadar ödemeseniz icraya veririz sizi demişler oda düşmek üzereymiş beni aradı polisi arayayım ödeme yapmayın dedim hiç inandırıcı değil dolandırıcı gibiler dedim aradım gerçekten çok fazla ihbar var dedi emniyet birimi
yagmuraltintas Ceyda_48 ay çok iyi yapmış dklsöcöcm kayınpederde şuan karakolun önündeyim oradan bir yetkiliniz emniyetle bir görüşsün de o şekilde ikna olursam yatırırım demiş numaradan xlşsşd suratına kapatmışlar
Busralyaa Ayyy banadaaa global diye bilmem neden mesaj geliyor demirbakan hukuk bürosuymuş hakkımda icra dosyası varmış mış mış 1 senedir atıyolar mesaj düzenli 😁😁 e devlete girdim hakkımda icra dosyası falan yok dolandırıcılar
DenizSerap Uff böyle bir şey yaşayan olursa e-devletten önce baksın hakkında açılan dava var mı diye. Ve internet alışverişinde tüketicinin teslim almama hakkı var bu sebepten kimse kimseye dava açıp icra ya veremez beyinsizler.
yagmuraltintas DenizSerap ya dava var demiyorlar ki eğer saat 1 e kadar ödeme yapmazsanız dava açıcaz icralık olursunuz diye kandırıyorlar bir de 155 lira olan ücret artar diyor vs vs değişik insan çok Allahım uzak tutsun emniyet birimi çok fazla ihbar olduğunu çok sayıda kişinin dolandırıldığını iletişime geçilmemesi gerektiğini küçük meblalar söyleyerek para gönderildikten sonra banka bilgilerini ele geçirdiklerini söyledi
semaahmet yagmuraltintas beni günde kaç kere arıyorlar küfür etmekten ağzım yoruldu onlar yorulmadj en son Vodafone internnet faturam bişey olucakmis TC işte dedim defol git ben arar ogrenirim bidaha arama beni aradım Vodafone anlattım onlarda numarayı alıp işleme aldılar 100, kere aradı yahu
semaahmet yagmuraltintas vallahi öyle cnm en son kufuur yedi yine engeledim arayan yok buseferde eşimi arıyorlar hattı benim üstüme