nur_arslann 4. Ay atağını yeni atlattık şuan uyku düzenlemesi yapmaya çalışıyorum bende. Gündüzleri uyku saatinden 15 dk önce odaya geçiyoruz. Önce bakımını yapıyorum altı pislendiyse altını alıyorum yada burnu tıkalıysa onu açıyorum. Sonra kucağımda 1 ninni söylüyorum sarılarak hafif ritimde dans eder gibi. Sonra bol temaslı bir emzirme yapıyorum. Mümkünse emmediği göğsüme de dokunmasını sağlıyorum. Şimdilik malesef atakta salladığım için sallanmaya alıştı. Ayağıma alıp hafif düzeyde sallıyorum ve eline uyku arkadaşını veriyorum. Uykuya dalmak üzereyken sallamayı bırakıyorum. Uyku saatlerini düzenledikten sonra sallamayı da bırakmayı planlıyorum bakalım.
Gece de yarım saat önceden kucağıma alıp büyün odaların ışıklarını kapatıyoruz beraber. Sadece holün ışığını sarı açıyoruz. Bu süreçte hep söylediğim sakin şarkılar var onları söylüyorum. Ve yine kısa bir sallanarak dans ediyorum kucağımda. Sonra altını alıp üzerini değiştirip burnunu temizleyip emziriyorum. Hafif sallıyorum ve uyuyor 😊