Merhaba arkadaşlar, kızım 65 günlük 2. Ay kontrolünde baş çevresi 42 çıktı. Biz doğumdan sonra farklı bir ile taşındık o yüzden 1. Ay baş çevresini ebe ölçüm kağıda yazmamış bizde sormayı unutmuşuz bir sıkıntı söylememişti.doğum raporunda ilç ölçüm 34 cm yazıyor doktor çok fark var dedi büyüme de ultrason çektirelim demişti bütüklüğü genetik de olabilir ama bu fark fazla dedi. Ben aşır korktuğum için hemen araştırmaya başladımçinkü bana garip gelmiyor büyüklüğü kilosu iyi çünkü doğumdan sonra 2 ayda 2400 kilo almış. Benim ilk kızımın doğum raporuna baktım kızımın kilosu ve başı küçücüktü doğduğunda öyle olmasına rağmen ikinci kızımdan daha büyük yazıyor baş çevresi ama imkansız fotoğraflar da bile çok belli farkları. Ultrason temiz çıktı şükür yine de ben doktor öyle dedikten sonra içim rahat edemiyor sürekli düşünüyorum acaba bir sıkıntı var mıdır diye. Sizce ilk ölçümde yanlış ölçülme ihtimali var mı ya da kilo aldığı için mi böyle oldu. Böyle olan varsa lütfen cevaplara sevinirim korkuyorum 😔